::

:::

Monday, March 30, 2009

Boo Khairy..

Astaghfirullah..belum habis perhimpunan, sebahagian perwakilan memperlihatkan kegagalan untuk menyahut seruan perpaduan yang digegak-gempitakan dalam Perhimpunan..seruan kepada perpaduan dan perubahan UMNO..mereka bertepuk penuh semangat berazam menyokong seruan perpaduan perubahan dalam UMNO..
Tetapi, Khairy Jamaluddin, KJ, yang dipilih melalui demokrasi dalam UMNO, dipilih oleh perwakilan Pemuda UMNO, di'boo' dalam Perhimpunan Agung. Dimanakah sokongan perpaduan jika itu yang ditunjukkan oleh Perhimpunan, yang sepatutnya memperlihat kematangan dan kesungguhan untuk bersatu dan berubah.
Berilah KJ peluang. Beliau telah melalui pemilihan secara demokrasi dalam Pemuda. Janganlah perwakilan perhimpunan yang sepatutnya mengetuai usaha perpaduan dan perubahan dalam UMNO, sepatutnya lebih matang, menghormati keputusan Pemuda.
Akhirnya, UMNO juga yang diketawakan. Dalam bercakap pasal perpaduan dan perubahan, Ketua Pemuda UMNO Malaysia, bertaraf Naib Presiden, dipilih secara demokrasi, pemimpin UMNO sendiri yang 'boo' dalam Perhimpunan UMNO sendiri
Selebihnya, bagaimana mungkin kita mampu mendapat penghormatan daripada komponen, apatah lagi pihak pembangkang..
Begitulah, UMNO tidak pernah serik.
Saya, harapkan Mukhriz menang...tetapi UMNO lebih penting.

No comments:

Post a Comment