::

:::

Saturday, April 18, 2009

Tahniah SM Teknik Gerik (SEMETRIK)..

Alhamdulillah. Tahniah kepada SM Teknik Gerik (SEMETRIK). Tahniah kerana terpilih kekal sebagai SM Teknik bersama SMT Ipoh, Persiaran Brash, ketika SM Teknik lain di Perak dikembalikan sebagai SM Vokasional. Orang Gerik patut berbangga. Pemilihan ini adalah kerana prestasi cemerlang SEMETRIK. Orang Gerik patut memberikan sokongan. Walaupun mungkin tiada anak di SEMETRIK, sokongan orang Gerik amat perlu. Jika SEMETRIK terus cemerlang, orang Gerik juga merasa bangga. Niatkan di dalam hati, agar satu masa anak - anak kita di Gerik akan belajar di SEMETRIK. Jadikan SEMETRIK sebagai satu lagi mercu tanda Gerik. Satu lagi mercu kegemilangan pendidikan di Gerik. Dan jika satu masa nanti anak - anak Gerik menjadi majoriti di SEMETRIK, kita akan bertambah bangga.
SEMETRIK begitu lengkap. Selengkap Matrikulasi. Pengetua yang dedikasi dan mesra, warga guru dan warga kerja yang komited dan tambah dengan sokongan kita di Gerik, kita yakin SEMETRIK akan terus gemilang dan terbilang. Suatu masa nanti kita harapkan akan ada anak - anak Gerik yang kembali sebagai Jurutera, dan kecemerlangan mereka dimulakan langkahnya di SEMETRIK.
Kelahiran SEMETRIK tidak sepatutnya dipisahkan daripada jasa dan kesungguhan mantan MB Perak ke 9, YB Dato Seri DiRaja Hj Mohd Tajol Rosli Ghazali. Apakah tidak boleh untuk kita namakan SEMETRIK ini sebagai SM Teknik Dato Seri Diraja Mohd Tajol Rosli Ghazali..kerana kita sepatutnya berterima-kasih kepada beliau..

No comments:

Post a Comment