::

:::

Thursday, April 30, 2009

SetPol TPM : Orang Gerik Berbangga..

Alhamdulillah. YB Dato Hasbullah Osman , ADUN Temengor, Pemangku Ketua UMNO Bahagian Gerik telah dipilih sebagai SetPol YAB TPM. Walaupun belum angkat sumpah, YB Lah, seperti kebiasaan telah mulakan tugasnya. Sewaktu dihubungi beliau ke Sarawak, juga atas tugasan.
Orang Gerik berbangga. Kalaupun ada yang tidak rasa apa - apa, kita faham tentang ketegaran mereka. Kepada mereka, sekalipun ada manfaat untuk orang Gerik, tetap tidak merasa apa - apa, hanya kerana YB Lah, UMNO.
Sebagai anak Gerik yang mengenali YB Lah, mereka faham tentang bagaimana YB Lah melaksanakan tanggungjawab dan amanah yang dipikulkan kepada beliau selama ini. Anak Gerik akan tetap berbangga. Rakan - rakan yang tidak berpolitik pun menyatakan rasa bangga. Bahkan ada juga rakan - rakan pembangkang juga melahirkan rasa bangga.
Berdoalah semoga perlantikan YB Lah sebagai SetPol YAB TPM, dengan sikap YB Lah yang sentiasa mendahulukan rakyat yang sentiasa menyokong beliau, Gerik akan menikmati manfaat yang bukan sedikit..

Kita di Gerik nak ucapkan tahniah kepada YB Lah yang telah memperolehi Sarjana Muda Pengurusan (Kepujian ) baru - baru ini..

No comments:

Post a Comment