::

:::

Friday, April 10, 2009

KPI untuk Wakil Rakyat dan Ketua Bahagian..

PETUNJUK PRESTASI UMUM(KPI), bukan hanya untuk menteri. Panjangkan kepada wakil rakyat dan Ketua UMNO Bahagian. Jadikan setiap 'report card' ini secara online, atas talian supaya rakyat terus mengakses melalui internet dan menilai wakil rakyat dan Ketua UMNO Bahagian.
Pengalaman semasa pilihanraya kecil P059, rakyat kecil masih ada duduk di rumah berlantai tanah, rumah yang hampir roboh, tidak mendapat bekalan air walaupun dah hampir 20 tahun memohon,wakil rakyat yang tak pernah menjenguk dan JK UMNO Bahagian pun ada yang tidak dikenali..
Kasihannilah mereka, P059 baru - baru ini melihat bagaimana orang Melayu masih sayangkan UMNO. UMNO menang hampir kebanyakan tempat yang dalam PRU13 UMNO kalah. Orang Melayu telah kembali kepada UMNO. Tanpa RM1juta untuk anak - anak mereka di Sekolah Kebangsaan atau di sekolah - sekolah KAFA yang tidak sempurna, mereka tetap kembali kepada UMNO. Tanpa RM2j untuk menyelesaikan penempatan dan isu tanah mereka sepertimana di Bukit Selambau, mereka tetap kembali kepada UMNO.
Di Gerik, wakil rakyat nya di gelar Wakil Rakyat Lipat Peta..pagi di Ipoh, Tengahari di Gerik, Petang kembali ke Ipoh dan malamnya kembali ke Gerik..hanya kerana mememnuhi tuntutan rakyat..

No comments:

Post a Comment