::

:::

Friday, April 17, 2009

Fairuz yang masih muda..

Itulah cerita bagaimana PKR pilih calon pilihanraya. Arumugam la. Elizabeth la. Sekarang ni Fairuz pula. Fairuz yang masih muda tu pula bukan setakat jadi calon dan menang. Dilantik sebagai TKM 1. Masa tu kita pun seronok juga tengok TK1 Pulau Pinang yang masih muda ni. Hebat.
Tapi sekarang skrip dah jadi lain. Arumugam dan diganti dengan Manikaran. Elizabeth dan dihapuskan dosanya dan dilantik semula. Sekarang Fairuz. Letak jawatan TK1, Exco dan kini kosongkan kerusi Penanti. Katanya disiasat oleh SPRM. Kita tak tahu lah salah ke tidak. Tapi PKR nampaknya suka benar bazirkan wang Rakyat. Belanja Pilihanraya kecil bukan sedikit. Kadar kemiskinan di Penang pun belum selesai lagi. Kalau guna duit Pilihanraya kecil ni, bukan sedikit boleh diperuntukkan untuk rakyat termiskin..
Tak apalah. Fairus pun dah umumkan perletakkan jawatan. Pilihanraya kecil tetap diadakan. Cuma kita tertarik bila Fairuz kata, PKR kena bersihkan namanya. Kalau tidak dia akan dedahkan semua penyelewengan PKR. Dia kata PKR tidak berani ambil tindakan kepada beliau kerana dia boleh telanjangkan PKR..Apa tu Fairuz. Jika sayangkan bangsa dan agama, Fairuz kena dedahkan. Fairuz tak boleh simpan dibawa mati. Biar kita korbankan diri kita untuk dedahkan jika ada perkara dalam PKR yang boleh ditelanjangkan. Jika itu boleh selamatkan agama dan bangsa. Ayuh Fairuz, PKR pun tidak berminat lagi dengan Fairuz, jadilah orang muda yang bersemangat sebagai pejuang, bukan lari atas alasan lanjutkan pelajaran dan persetankan apa berlaku kepada agama dan bangsa Fairuz sendiri..
Kita di Gerik, akan menghormati anak bangsa yang sanggup korbankan diri demi agama, bangsa dan negara..

No comments:

Post a Comment