::

:::

Sunday, April 19, 2009

PAS Kg.TanahPutih, Pekan sambut PM..


Tahniah kepada PAS Kg.Tanah Putih, Pekan yang turut serta dalam sambutan kepulangan YAB PM ke Pekan. Kain rentang yang tertera dengan ucapan tahniah dan gambar PM digantung dengan ucapan Ikhlas Dari PAS Tanah Putih.

Kita ucapkan tanhiah dan syabas kepada PAS Tanah Putih. PAS Tanah Putih jauh lebih memperlihatkan kematangan dan erti sebenar politik dan demokrasi. Terubat juga hati kita bila melihat kain rentang PAS Tanah Putih setelah puas melihat kain rentang PAS di Bukit Gantang. Itulah yang perlu diambil iktibar. Terutama PKR dan Anwar Ibrahim. Jangan asyik berpolitik sahaja daripada satu pilihanraya ke pilihanraya berikutnya. Jadilah seperti PAS Tanah Putih. Pilihanraya satu perang berasingan. Lepas pilihanraya kita bergabung tenaga dan buah fikiran untuk kemajuan dan kemakmuran agama, bangsa dan tanah air.

Kalau orang biasa seperti Nazri Musa, bendahari PAS Kg.Tanah Putih boleh menunjukkan satu contoh kematangan berpolitik dan demokrasi, takkanlah manusia besar seperti Hadi Awang, Tuan Guru Nik Aziz, Salehudin Ayub, Anwar Ibrahim, Azmin tidak boleh mencari satu titik ke arah kebaikan agama, bangsa dan tanah air bersama UMNO. Peduli apa pada DAP..

Kita di Gerik, satu meja kopi, UMNO, PAS, PKR..kita tidak ada masalah..

No comments:

Post a Comment