::

:::

Thursday, February 17, 2011

REVOLUSI NEO 13 MEI TAJAAN HINDRAF !!

"..Ingatlah wahai umat Islam! Ingatlah wahai bangsa Melayu! Janganlah keghairahan kita untuk berpolitik sehingga menggadai agama, bangsa dan tanah air kita! Janganlah politiking melampau yang kita amalkan sekarang menjadi bahan peruntuh watan kita! Janganlah menjadi politikus kalkatus, yang terpedaya dengan kilauan cahaya pembunuh, yang akhirnya memusnahkan kita sendiri. Ketepikanlah perbezaan fahaman, buanglah perbezaan politik, campaklah pertikaian sesama kita.

Kita wajib bersatu menentang cubaan untuk menghidupkan revolusi neo-13 Mei ini! Kita wajib mempertahankan dan membela agama, bangsa & tanahair kita! Revolusi yang dirancang pada 27 Februari ini mesti dihentikan! Ini bulan Rabi'ul Awal, ini bulan kita umat Islam menyambut peristiwa besar kelahiran Rasulullah saw, Nabi besar junjungan kita. Jangan benarkan bulan ini dicemar dengan seruan revolusi jahat ini!!.."

Petikan Tulisan YB Zulkifli Noordin. Baca sepenuhnya klik sini

Teman di Gerik : Rasanya apa nak tunggu lagi Menteri KDN..kadang - kadang kelewatan kita membawa mudarat..dalam kita menjaga suara - suara songsang daripada minoriti ini, kita menyebabkan sebahagian orang Melayu marahkan kerajaan yang ditunjangi UMNO. Marah kerana seolah - olah kita terlalu berlembut apabila membabitkan minoriti di negara kita..jangan le asyik dok keluar kenyataan amaran demi amaran..aleh - aleh demontrasi dah selesai, kemusnahan dah berlaku dan kepercayaan Melayu terhadap kerajaan makin terhakis..utamakanlah untuk memikirkan mengenai majoriti Melayu yang berada di pihak kerajaan. Bahkan dalam banyak hal, masih ramai Melayu yang berada dalam Pakatan Pembangkang yang rasa meluat dengan demonstrasi dan rusuhan sekumpulan kecil manusia minoriti ini..dan kalau Melayu bertindak balas..

No comments:

Post a Comment